Po co i dlaczego blog o maturze z języka polskiego?

Matura to jedynie pierwszy z poważniejszych egzaminów, nie wart ani tylu stresów, obaw i nieprzespanych nocy, ilu zawdzięcza mu większość licealistów. Blog ten adresowany jest do wszystkich, którzy pragnąć zaczerpnąć szerszych informacji na temat samej matury z języka polskiego, podchwytliwych pytań maturalnych, dziwnie sformułowanych poleceń oraz dobrze przygotować się do tego dnia, nie licząc na sam przypadek. Teraz wypada dodać coś o mnie. Jestem magistrem Filologi Polskiej i korepetycji udzielam już od kilku lat w Krakowie. Jako nauczycielka często spotykałam się z licznymi absurdami zarówno ze strony przyszłych maturzystów, jak i wymogów CKE, dlatego myślę, że nic nie jest w stanie mnie już zadziwić :) Bardzo dobrze wiem, jak powinno wyglądać przygotowanie do matury zarówno ustnej, jak i pisemnej, a także jakie błędy są zazwyczaj popełniane. To właśnie skłoniło mnie do pisania tego bloga, mając nadzieję, że pomogę Wam w przygotowaniu do egzaminu i za swoje prace dostaniecie MAXA:)

Komentarze